Учението на Камасутра не предлага единствено система от техники, любовни пози или методи за извличане на максимална наслада, а също многобройни съвети за уменията, които любовниците трябва да проявят в акта на сливане; как кожата да заухае; как да премахнем лошия дъх и нежеланите косми; как жената да спечели и задържи любовта на мъжа, кога какви билки и мазила да използва, за да постигне максимален ефект и др. Невероятно е колко актуално звучат текстовете от „Камасутра”, за която се предполага, че е написана около III-IV век, споделят от 24chasa.bg
Предлагаме ви откъс от книгата, от който както мъжете, така и жените могат да научат какво поведение трябва да имат, за да привлекат или отблъснат обекта на своите желания.
КОИ МЪЖЕ ИМАТ УСПЕХ СРЕД ЖЕНИТЕ
Успех постигат следните мъже:
– които владеят изкуството на любовта;
– разказвачите на приказки;
– които познават жената от малка;
– които умеят да печелят доверието на жените;
– които поднасят подаръци;
– сладкодумците;
– умеещите да правят онова, което жените обичат;
– които обичат за пръв път;
– умелите посредници;
– които познават слабостите на жените;
– обичаните от други достойни жени;
– сближилите се с приятелки;
– добре изглеждащите;
– връстниците;
– съседите;
– онези, които обичат любовните наслади, дори и със слугини;
– съпрузите на млечните сестри;
– вече женените;
– щедрите, които имат слабост към зрелищата и разходките;
– известният с напористостта си “бик”;
– дръзките и храбрите;
– превъзхождащите собствения съпруг със знания, красота, достолепие и желание за наслади;
– които се обличат разкошно и живеят нашироко.
ЗА ЗАПОЗНАНСТВОТО
Според учителите от древността, докато девойките по-лесно се завоюват лично от мъжа, то при омъжените жени е по-добре да се прати посредничка.
Ала Ватсаяна учи, че стига да са възможни, самостоятелните стъпки винаги са за предпочитане и само при невъзможност трябва да се ползват услугите на посредничка.
Казват, че с онези, които за пръв път нарушават съпружеската вярност и се изразяват свободно, се говори самостоятелно, а при другите се праща посредничка, но това са приказки.
Действащият самостоятелно най-напред ще се постарае да се запознае с въжделената жена – естествено или нагласено.
Щом я види, той ще започне да й хвърля многозначителни погледи, та да разбере тя какво му е на душата, ще суче мустак, ще цъка нокти, ще прозвънва с накитите си, ще хапе долната си устна, ще й отправя още множество подобни сигнали.
Когато погледът й се спре на него, той ще заговори на приятелите си уж за нещо друго, а всъщност за нея, ще се показва щедър и страстен.
Ще седне до нейна приятелка и ще се протяга и прозява, ще въси вежди, ще говори съвсем бавно, сякаш с отегчение, приемайки с привидно безразличие думите й.
Ще поведе двусмислен разговор с детенце или с друг човек уж за някой, който отсъства, а всъщност за възжеланата, и така разкрива любовта си, сякаш без да говори за нея.
И докато приказва, целува и прегръща детето, подава му бетел с език, погалва го с пръст по брадичката.
Всичко това става на подходящо място в подходящо време.
Мъжът гали детето, седнало на коленете му, дава му играчки и си ги прибира.
Сега вече може и с нея да заговори за детето, получава възможност все повече да се доближи, да й стане приятен. Когато уж не я вижда, а знае, че тя го чува, говори с общ познат за Камасутра.
Задълбочи ли се познанството, ще й повери за съхранение някакъв залог и после ще го взема на части, ще й дава да пази благовония и плодове на бетел.
После може да я запознае със своята съпруга и да води задушевен разговор с двете в усамотено място.
За да я вижда непрекъснато, прави така, че двете семейства да ходят при един и същ златар, шлифовач на благородни камъни, кошничар, бояджия, перач.
Така си намира повод открито да се среща с нея, като една среща води до друга.
Пожелае ли тя нещо, усети ли нужда от пари, поиска ли да овладее някое изкуство, той ще й покаже, че е в състояние да й достави желаното, да й намери пари или да я научи, че такива неща са в кръга на възможностите му.
Често разговаря в нейно присъствие с други хора, разглежда с тях и с нея накити, благородни камъни и други скъпоценности. По този повод й обяснява какви са произходът и стойността на тези вещи, а завърже ли някой спор с него, ще призове нея за арбитър и ще приеме присъдата й, възкликвайки: “Прекрасно!”
Така става запознанството с пожеланата жена.