От "За Жената" обичаме да ви показваме най-впечатляващите визии на двете британски херцогини - Кейт Мидълтън и Меган Маркъл . И докато първата безапелационно е харесвана и сочена за пример за подражание, то втората сякаш не е толкова долюбвана, поне у нас.
Но се оказа, че нещата не стоят съвсем така в световен мащаб.
Тази година първото място зае херцогинята на Съсекс, Меган Маркъл. И това не е случайно – докладът Модна година на Lyst анализира данни, които разкриват хитовите тенденции и знаменитости, а според тях облеклата на Меган качват продажбите на подобни продукти с 216%.
Или както гласи официалната информация, подредбата включва звезди, „чиито предпочитания в личния им стил предизвикват най-големите покачвания на търсене, продажби, медийно отразяване и споменаване в социалните медии през последните 12 месеца“.
Слабостта й към роклите тип риза доведе до 45 процента по-голям интерес по време на посещението в Южна Африка, а роклята й от марката "Клуб Монако" беше разпродадена за по-малко от ден, като търсенето се повиши с 570 процента.
На второ място е актьорът Тимъти Шаламе заради слабостта му към експерименталната мода. Суичърът му с пайети от премиерата на "Кралят" в Лондон увеличи популярността на тези мъжки дрехи със 192 процента. Костюмът му от Хайдър Акерман повиши търсенето на марката с цели 806 процента.
Зендая е на трето място. Тоалетът й от галата в "Метрополитън" предизвика 54 процента увеличение на търсенето на марката "Томи Хилфигър". Когато се появи с рокля на Вера Уанг на наградите "Еми", търсенето се увеличи с 33 процента.
Челната петица допълват певиците Били Айлиш и Карди Би.
За съжаление, херцогинята на Съсекс е единственият член на кралското семейство, който попада в Топ 10 на класацията. Кейт Мидълтън заема 11-та позиция по модно влияние.