Меган направо отвя Кейт по популярност - вижте как грабна приза под носа ѝ (Снимки):

вход през zajenata.bg
За Жената
Звезди
Меган направо отвя Кейт по популярност - вижте как грабна приза под носа ѝ (Снимки):
4297
Източник: edna.bg
Снимков материал: pixabay.com
Меган направо отвя Кейт по популярност - вижте как грабна приза под носа ѝ (Снимки):

От "За Жената" обичаме да ви показваме най-впечатляващите визии на двете британски херцогини - Кейт Мидълтън и Меган Маркъл . И докато първата безапелационно е харесвана и сочена за пример за подражание, то втората сякаш не е толкова долюбвана, поне у нас.

Но се оказа, че нещата не стоят съвсем така в световен мащаб.

Глобалната платформа за мода Lyst изготви своя годишен доклад за най-влиятелните личности в индустрията , а в списъка не липсва и кралско присъствие. Изненадващо обаче то не е на херцогинята на Кеймбридж, Катрин.

Тази година първото място зае херцогинята на Съсекс, Меган Маркъл. И това не е случайно – докладът Модна година на Lyst анализира данни, които разкриват хитовите тенденции и знаменитости, а според тях облеклата на Меган качват продажбите на подобни продукти с 216%.

Меган Маркъл елегантна

Или както гласи официалната информация, подредбата включва звезди, „чиито предпочитания в личния им стил предизвикват най-големите покачвания на търсене, продажби, медийно отразяване и споменаване в социалните медии през последните 12 месеца“.

Меган Маркъл

Слабостта й към роклите тип риза доведе до 45 процента по-голям интерес по време на посещението в Южна Африка, а роклята й от марката "Клуб Монако" беше разпродадена за по-малко от ден, като търсенето се повиши с 570 процента.

Меган кожена пола

На второ място е актьорът Тимъти Шаламе заради слабостта му към експерименталната мода. Суичърът му с пайети от премиерата на "Кралят" в Лондон увеличи популярността на тези мъжки дрехи със 192 процента. Костюмът му от Хайдър Акерман повиши търсенето на марката с цели 806 процента.

Зендая е на трето място. Тоалетът й от галата в "Метрополитън" предизвика 54 процента увеличение на търсенето на марката "Томи Хилфигър". Когато се появи с рокля на Вера Уанг на наградите "Еми", търсенето се увеличи с 33 процента.

Челната петица допълват певиците Били Айлиш и Карди Би.

За съжаление, херцогинята на Съсекс е единственият член на кралското семейство, който попада в Топ 10 на класацията. Кейт Мидълтън заема 11-та позиция по модно влияние.

Редактор: Петя Иванова
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft