Потребители на най-големия мобилен оператор у нас " Мтел " споделиха пореден свой проблем, произтекъл от безумна дейност на компанията.
Оказва се, че тя не само си позволява с различни хитрини да прибира повече пари от тях, неуведомявайки ги за различни свои "капанчета", записани със ситен шрифт, но и им причинява дискомфорт в чисто физическата среда, която ги заобикаля.
Ето например какво пише една от клиентките на "Мтел" от Варна до мобилния оператор:
"Здравейте, преди около седмица тротоарът пред дома ми на територията на община Одесос във град Варна беше разбит от служители на фирма Sis Group Hold. Не бяхме уведомени за предстоящия ремонт.
Седмица по-късно тротоарът пред дома ми продължава да бъде разкопан и пълен с пясък, който трябва да прескачам, за да стигна до входната си врата. Тъй като фирмата е ваш подизпълнител смятам, че отговорността е и ваша.
Имате ли практика да не уведомявате хората преди провеждането на планирани, шумни и затрудняващи движението до домовете на хората ремонти? Защо от три дни насам никой не работи за възстановяването на настилката по тротоара?
Защо при опит да се свържа със служители на фирма Sis Group Hold получих отговор, че не се занимават с това и не могат да ми помогнат. Бихте ли ми казали кой поема отговорността да бъде поправени щетите вследствие поставянето на вашия оптичен кабел?".
Дали проблемът ще бъде разрешен, както обещават от оператора, и в рамките на разумен период от време, предстои да разберем.