21 Ноември 2016
9721
Източник: Дневник
Щатската Федерална комисия по търговията (FTC) нареди на производители и търговци на хомеопатични продукти да поставят на опаковката изрично предупреждение, че няма научно доказателство за ефекта, който се твърди, че предизвикват.
Това засяга пазар, който почти не се регулираше досега и в страната обемът му надхвърля 3 млрд. долара по данни на администрацията от 2007 г., пише "Дневник".
Комисията определя и конкретните два текста, които трябва да съдържат опаковките: "Няма научно доказателство, че този продукт действа" и "Твърденията за този продукт се основават единствено на теориите за хомеопатията от XVIII век, които не се приемат от повечето съвременни медицински специалисти."
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари