След направената проверка от Мтел се оказа, че проблемът с картата е вследствие на „активиранагласова поща, която фигурира в месечната фактура като разговор и не се таксува“, пише smartnews.bg.
Когато дадена карта е неактивна, но някой все пак потърси абоната, автоматично се активира тази услуга. Тя не се тарифира, но се отразява в месечното извлечение под формата на разговор.
В крайна сметка получихме отговор от телекома, който обяснява тази интересна ситуация и дава малко светлина около случая.
Собственикът няма да заплаща нищо, което също е очевидно, но все пак в мрежата се дискутира и въпросът какво се случва с номера, който инициира обаждането? Все пак няма как да знаеш дали картата от другата страна е „неактивна“, а „автоматичното активиране“ на гласовата поща може да добави още някоя-друга стотинка към сметката на повикващия номер. Официалният отговор на този въпрос бе: „Да, разговорът се таксува, според тарифния план на набиращия.“ Дали едно автоматично съобщение от сорта на „Набраният номер е грешен или непълен“, както е написал наш читател в коментарите, няма да е по-приемлив вариант е въпрос, който оставяме да дискутирате свободно.
Благодарим на Мтел за бързата намеса и отделено време по случая, за да се изясни този казус.
Редактор: Ясен Чаушев
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари