Нов случай с ужилен от "Мтел" клиент - Вижте гневното му писмо!

вход през zajenata.bg
За Жената
Любопитно
Нов случай с ужилен от "Мтел" клиент - Вижте гневното му писмо!
4759
Източник: Пик
Снимков материал: pixabay.com
Нов случай с ужилен от "Мтел" клиент - Вижте гневното му писмо!

Поредни недоволни клиенти от "Мтел" изразиха разочарованието от мобилния оператор, научи ПИК.

Деян Ганчев разказа на официалната страница във "Фейсбук" на компанията за неадекватното отношение на служителите по офисите и за лъжите и мръсните на схеми на оператора, когато негов абонат желае да си прекрати договора.

Публикуваме текста без редакторска намеса:

Моля да си обучавате служителите във фронт офисите по-адекватно? Ще ми отнеме време, но аз имам много да чакам в офиса ви на бул. Дондуков 32.

Та: Работят две момичета: едната е само за плащане на сметки, другата водеше 10 минутен разговор по телефона как да извърши услуга, за клиент. В резултат на това в клона от 2-ма души опашка се събраха още 8. Това е най-малкия проблем. По-големият е, че хората ви (front office) не са запознати с това, което вършат и дават различна информация. Пример: Аз искам да си прекратя договора и на 11.04.2015 отивам в офиса ви в Саут ринг мол и казвам, че искам да си платя сметката и да подам заявление за прекратяване на договор (предизвестие), служителят ви там казва, че не мога в момента да подам заявление защото въпреки плащането, което току що съм направил съм със статус suspended и трябвало да се обнови след 2-3 часа (on-line, 21-век, вие в коя епоха сте?), но до 16 Май мога да отида във всеки офис на М-тел и да подам заявление като върна устройствата. ОК! Аз не работя за М-тел за да ви обикалям офисите с перверзното за 21-ви Век работно време от 10 - 19 часа без Събота и Неделя (с изключение на офисите в МОЛ-овете). Днес намерих време от свободното си в т.н. обедна почивка, и ми отне 48 минути да вися на Дондуков 32, да се 'дивя' на 'разделението на труда' в стил 1986г. и на отношението на Фронт офис момичетата, които на всяка забележка от недоволните хора на опашката се чувстваха длъжни да отговорят заядливо, за да разбера, че ми е начислена нова такса, защото датата на начисляване била 7-мо число и тъй като вече договорът ми е 'автоматично' безсрочен таксата ми е с 1лев по-висока. Наглост! Аз от 20.04.2015 не ползвам вашите услуги, като ми начислявате такава такса дайте доказателство, че има Трафик на интернет по кабела, който вече дори не е във вашата разпределителна кутия или, че съм гледал телевизия. Ще си платя последната такса за периода до 16.05.2015г., но за ново-начислената такса...., няма как да стане. Таланти сте! за 3-4 години съсипахте имиджа на две компании, граден 10-20 години.

Най-грозното и досадното в случая е, че от "Мтел" отговарят на нападките винаги по един и същ начин: Благодарим Ви за обратната връзка и съжаляваме за причиненото Ви неудобство! Вашето мнение е важно за нас и Ви уверяваме, че случаят ще бъде коментиран с колегите в офиса на бул. Дондуков 32 с цел да се избегнат бъдещи подобни ситуации. 

Хората се питат по какъв начин точно тяхното мнение е важно за "Мтел" при положение, че не се взимат никакви мерки и клиентите продължават да бъдат масово лъгани.

Ангел Иванов пък се е превърнал в поредния клиент, на който парите от прима картите изчезват светкавично и мистериозно:

"Здравейте, заредих прима картата със 6 лева изведнъж ми остава 0.34 стотинки защо???", пита в социалната мрежа Иванов.

Редактор: Ясен Чаушев
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft