Поредни недоволни клиенти от "Мтел" изразиха разочарованието от мобилния оператор, научи ПИК.
Деян Ганчев разказа на официалната страница във "Фейсбук" на компанията за неадекватното отношение на служителите по офисите и за лъжите и мръсните на схеми на оператора, когато негов абонат желае да си прекрати договора.
Публикуваме текста без редакторска намеса:
Моля да си обучавате служителите във фронт офисите по-адекватно? Ще ми отнеме време, но аз имам много да чакам в офиса ви на бул. Дондуков 32.
Та: Работят две момичета: едната е само за плащане на сметки, другата водеше 10 минутен разговор по телефона как да извърши услуга, за клиент. В резултат на това в клона от 2-ма души опашка се събраха още 8. Това е най-малкия проблем. По-големият е, че хората ви (front office) не са запознати с това, което вършат и дават различна информация. Пример: Аз искам да си прекратя договора и на 11.04.2015 отивам в офиса ви в Саут ринг мол и казвам, че искам да си платя сметката и да подам заявление за прекратяване на договор (предизвестие), служителят ви там казва, че не мога в момента да подам заявление защото въпреки плащането, което току що съм направил съм със статус suspended и трябвало да се обнови след 2-3 часа (on-line, 21-век, вие в коя епоха сте?), но до 16 Май мога да отида във всеки офис на М-тел и да подам заявление като върна устройствата. ОК! Аз не работя за М-тел за да ви обикалям офисите с перверзното за 21-ви Век работно време от 10 - 19 часа без Събота и Неделя (с изключение на офисите в МОЛ-овете). Днес намерих време от свободното си в т.н. обедна почивка, и ми отне 48 минути да вися на Дондуков 32, да се 'дивя' на 'разделението на труда' в стил 1986г. и на отношението на Фронт офис момичетата, които на всяка забележка от недоволните хора на опашката се чувстваха длъжни да отговорят заядливо, за да разбера, че ми е начислена нова такса, защото датата на начисляване била 7-мо число и тъй като вече договорът ми е 'автоматично' безсрочен таксата ми е с 1лев по-висока. Наглост! Аз от 20.04.2015 не ползвам вашите услуги, като ми начислявате такава такса дайте доказателство, че има Трафик на интернет по кабела, който вече дори не е във вашата разпределителна кутия или, че съм гледал телевизия. Ще си платя последната такса за периода до 16.05.2015г., но за ново-начислената такса...., няма как да стане. Таланти сте! за 3-4 години съсипахте имиджа на две компании, граден 10-20 години.
Най-грозното и досадното в случая е, че от "Мтел" отговарят на нападките винаги по един и същ начин: Благодарим Ви за обратната връзка и съжаляваме за причиненото Ви неудобство! Вашето мнение е важно за нас и Ви уверяваме, че случаят ще бъде коментиран с колегите в офиса на бул. Дондуков 32 с цел да се избегнат бъдещи подобни ситуации.
Хората се питат по какъв начин точно тяхното мнение е важно за "Мтел" при положение, че не се взимат никакви мерки и клиентите продължават да бъдат масово лъгани.
Ангел Иванов пък се е превърнал в поредния клиент, на който парите от прима картите изчезват светкавично и мистериозно:
"Здравейте, заредих прима картата със 6 лева изведнъж ми остава 0.34 стотинки защо???", пита в социалната мрежа Иванов.