24 Април 2014
4305
Снимков материал: pixabay.com
След няколко години отсъствие в модата саморекламиращото се лого се връща на модната сцена. Дизайнерите преоткриват невинно безплатен начин да заблудят потребителите със своя фетиш за марки. Ирония, и то в голяма степен. Завръщането на лога, особено тези, използвани в ироничен контекст, сега получават някакъв смисъл.
Сега новото изтегляне на логото е романтично, меко, дори и по-малко шеговито, всичко това е филтрирано през мъглата от времето.
Редактор: Петя Иванова
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари