Пловдивско семейство сигнализира за некоректно и незаконно отношение от персонал на ресторант в къмпинг „Нестинарка”, Царево, съобщава trafficnews.bg.
Михаил и Антоанета почивали с още три семейства в курорта. Преди два дни те седнали да обядват в ресторант „Примеа” на плажа.
Пицата е обявена за 8, а идва сметка за 10,30. Голямата мента със спрайт от 5,50 в касовата бележка пишеше 8 лева. Оказа се, че разликата в цените от меню и касов бон е между 50 стотинки до 3 лева. Извиках сервитьорката и я попитах, защо има разминаване. Тя най-нагло ми каза, че от днес започва активен летен сезон и цените се променят, а менюто не е подновено. Исках да говоря с управителя, но него го нямаше. Отказах да платя надценката, при което мениджърът се появи. Той отново бе така „любезен” и ми обясни същото като сервитьорката: „Не е обновено менюто, съжалявам, но трябва да си платите”. При което аз и моите приятели не знаехме какво да направим. Оставихме парите и не повторихме посещението си там”, споделя Антоанета.
Семейството е в недоумение, първо как може да се променят цените в средата на сезона и второ как се предлага нещо на една цена, а после те карат да платиш друга.
„Ами ако съм си с 10 лева на плажа и съм решил да хапна за 8 или 9 лева. Дават ми меню и виждам, че тъкмо ще ми стигнат парите и после идва по-голяма сметка и нямам пари? Какво правим? Не съм за 1 лев или 50 стотинки. Правилния начин бе да се каже предварително, а не да се правят на луди. И сервитьорката да се държи все едно ние сме в грешка”, възмутено разказва Михаил.
„Така си гонят клиентите. Затова повечето туристи избягаха по Гърция и Турция. Там хотелиери и ресторантьори не могат да си позволят подобни неща”, допълва Антоанета.