Оказва се, че да пуснеш албум в продажба без преса, тайно и внезапно, е също толкова ефективно, колкото и да похарчиш милиони долари за маркетинг . Това доказа певицата Бионсе с последния си албум Visual, който се изкачва стремглаво в класациите, макар че не е имал промоция и рекламна кампания.
За сравнение Prism на певицата Кейти Пери беше продаден в 286 000 копия за една седмица. Visual се смята за един от най-добре продаващите се албуми на индивидуални изпълнителки от албума Red на Тейлър Суифт насам, който през 2012г. беше продаден в 1,2 милиона копия. Списание "Билборд" ще спре да следи как вървят продажбите на Бионсе утре, което й дава страхотен шанс да удари 600 000 продадени копия. Ако тя успее да постигне този резултат, това ще бъде най-добър дебют за седмицата и най-големи продажби за 1 седмица в цялата кариера на изпълнителката.
"Не исках да издавам музиката си по начина, по който съм го правила преди. Омръзна ми от това. Смятам, че мога да говоря директно на феновете си. Не исках никой да съобщава кога ще излезе албумът. Исках да излезе, когато е готов от мен за моите фенове", сподели Бионсе. Билетите за турнето на певицата вече се продават онлайн.