Отвориха магазин, в който всичко струва по 65 стотинки. Вижте къде?

вход през zajenata.bg
За Жената
Любопитно
Отвориха магазин, в който всичко струва по 65 стотинки. Вижте къде?
118924
Снимков материал: pixabay.com
Отвориха магазин, в който всичко струва по 65 стотинки. Вижте къде?

Милиардерът основоположник на нискотарифната авиокомпания EasyJet влиза на пазара на дискаунт супермаркетите.

Стелиос Хаджи-Йоану стартира верига магазини на име еasyFoodstore, която ще продава небрандирани хранителни продукти на ниски цени, пише Profit.bg.

Първият магазин бе отворен тази седмица в Западен Лондон. През месец февруари всичко в магазина струва по 25 английски пенса - или 0.65 лв.

Хаджи-Йоану е споменавал в интервюта, че цените впоследствие ще нараснат средно до около 50 пенса, или 1.29 лв.


Нискотарифният магазин ще продава продукти като кафе, паста, бисквити, хляб, супи, консерви, картофи, портокалов сок и захар.

В магазините засега още няма да се продават прясно месо и плодове.

Той е рекламиран като по-евтина алтернатива на Aldi и Lidl, които са най-популярните дискаунт вериги във Великобритания и ще има за цел да обслужва най-бедните квартали в страната.

Aldi и Lidl шокираха пазара на хранителни стоки във Великобритания в последните години, принуждавайки най-големите супермаркети в страната да намалят значително цените и да уволняват служители, за да останат конкурентни, пише Business Insider.


Главният изпълнителен директор на притежаваната от Wal-Mart - Asda, която е втората най-голяма британска верига супермаркети, определи новата конкурентна среда, създадена от Aldi и Lidl, като "най-голямата в историята на търговията на дребно."

Сега Хаджи-Йоану се опитва да размести още повече пластовете на пазара на хранителни стоки със своята верига еasyFoodstore.

Рекламното послание на веригата е "Без скъпи марки, само храна на честни цени."

"Голямата четворка“ - вериги във Великобритания, която включва Tesco, Sainsbury's, Morrisons и Asda, вече търсят начини да се борят с нарастващата конкуренция и с удобството на онлайн пазаруването.

Хаджи-Йоану споделя пред Guardian през 2014 г., че е решил да започне този бизнес, след като е прочел за увеличаването на броя на хранителните банки във Великобритания.

Той планира новата верига да продължава да работи, дори и ако е на загуба, стига да задоволява нуждите на общностите там, където ще се отварят нови магазини.

"Това е още един начин, по който марката easy ще може да обслужва не толкоз заможните хора," казва милиардерът на сайта на easyFoodstore.


"Предвид опита ми в раздаването на храна безплатно в Гърция и Кипър, това е един по-комерсиален опит да продавам основни храни за 25 пенса на артикул на хората, които не работят или работят за малко пари и живеят в района на Парк Роял в Лондон."

Хаджи-Йоану е раздавал храна на бедните в Гърция и Кипър чрез благотворителна организация.

Той създава авиокомпанията EasyJet през 1995 г.

и оттогава успява да разшири дейността на марката easyGroup в още няколко сектора, между които транспорт, места за настаняване, а наскоро и хранителни продукти, в това число и марката "EasyPizza. Източник: Profit.bg

Редактор: За Жената
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft