За предстоящата премиера на филма " Пепеляшка " през март "Дисни" избра хитър маркетингов ход: поръчка на девет от топ дизайнерите на обувки да създадат своята версия на приказната пантофка. Сред тях са Пол Андрю, Джими Чу, Салваторе Ферагамо, Никълъс Къркууд, Шарлот Олимпия, и Стюарт Вайцман.
Пантофката на Пепеляшка е магически символ на трансформацията, казва Джонатан Симингтън, вицепрезидент на Disney Consumer Products.
Swarovski е производителят на пантофката във филма , така че камъчетата са задължителен елемент в глобалната колекция.
През март обувките ще са в магазини като Harrods в Лондон, Saks Fifth Avenue в Ню Йорк, Galeries Lafayette в Париж, Excelsior в Милано, ЦУМ в Москва, Isetan в Токио, а самата колекция ще бъде представена в навечерието на деня на свети Валентин.
"Вълшебната обувка, която превръща обикновената жена в принцеса и й дава усещането, че лети в облаците, е универсална мечта", казва Масимилиано Джорнети, креативен директор за Салваторе Ферагамо.