В продължение на много години дизайнерите и търговците на дребно напразно се опитват да привлекат вниманието на потребителите към този цвят. Те буквално "крещяха" за добродетелите му, но всичко без резултат. Само едно появяване на херцогинята на Кеймбридж в лимонена рокля на Emilia Wickstead на юбилея, посветен на 70-годишнината от царуването на Нейно Величество, промени ситуацията. Да, днес ще говорим за жълтото като цвят на дрехите.
Това е много печелив нюанс за снимки. Просто погледнете образа на Ан Хатауей на партито на Bulgari. В ярко жълта широка рокля тип риза и подходящи мини шорти, актрисата изглежда невероятно.
Но в реалния живот този цвят може да бъде невероятно коварен. Често интензивни нюанси като яйчен жълтък или слънчоглед, които могат да изглеждат толкова зрелищно на модния подиум, сякаш изсмукват живота от теб, превръщайки красивия тен в сив и безжизнен. Нищо чудно защо има много смесени отзиви за жълтото през цялата история на модата. Или жълтото се свързва с младостта и плодородието, или със страхливостта, предателството и глупостта.
Но наскоро жълтото получи кралско ребрандиране. Търсенията за "жълти шапки" онлайн са се увеличили с 300 процента, откакто Кейт Мидълтън дебютира в бледолимонена визия на балкона на Бъкингамския дворец, според Google. Търсенията за „жълта булчинска рокля за гости“ и „жълти обувки“ са нараснали с 298% и 170%.
Ето още няколко дами, които не се страхуват да носят жълто, а то само подчертава красотата им: