BILLA България е първата международна верига супермаркети, която стъпва на българския пазар през 2000 г. Към момента веригата разполага с 145 магазина в 45 града в страната и е в топ 10 на най-големите работодатели в България.
Едно от последните партньорства на компанията, всъщност е с корпоративната спортна карта CoolFit, която само за няколко месеца, изцяло промени фитнес преживяването в България. С услугата CoolFit, служителите на BILLA България, за първи път на такова корпоративно ниво, ще могат да се възползват от услугите на най-предпочитаните фитнес зали, плувни басейни, групови занимания и най-добрите спа центрове.
Какво провокира ръководството на BILLA България да се довери на CoolFit, споделя HRBP за Логистика - Цветелина Данчева.
Защо избрахте служителите на BILLA България да имат възможността да използват услугите на CoolFit?
- BILLA България е компания, чийто основен приоритет е грижата за служителите, които са сърцето на компанията. Водени от него, се стремим постоянно да добавяме нови социални придобивки за тях.
Когато започна съвместната ни работа с CoolFit, се оказах силно впечатлена и от сърцето на тяхната компания, от екипа им – амбициозни и добронамерени хора, които се стараят да разрастват услугата и да дават най-доброто на клиентите си. Освен страхотния екип, който силно насърчи нашето желание за съвместна работа, това което ни накара да изберем платформата са и многобройните възможности, които тя предоставя - освен спортни занимания, CoolFit дава достъп до СПА центрове, плувни басейни и множество групови занимания в най-популярните спортни центрове, като Pulse Fitness & Spa, Athletic Fitness и много други. Сред множеството възможности предоставени от CoolFit са и различни спортни събития за нашата компания, семинари и други. CoolFit се оказа и изключително удобен за нашата документация, тъй като автоматизираната същност на услугата, изисква минимална административна дейност от наша страна.
Отчитате ли като плюс иновативния и удобен метод за използване на услугите, които предоставя CoolFit, благодарение на лесния достъп през мобилното приложение?
- Истината е, че от момента, в който започна нашата съвместна работа с CoolFit, интереса от страна на нашите служители е огромен. Смятам, че причината за това е именно лесния достъп, чрез мобилната апликация на CoolFit. Дигитализацията е важна за нас, самите ние насърчаваме клиентите си да използват дигиталната ни Billa Card и мобилно приложение, затова определено достъпът през телефон до Coolfit е огромен плюс, който абсолютно отговаря на нуждите на служителите ни през 2022 година.
Какви смятате, че са ползите от това вашите служители да спортуват?
- Ползите от това служителите да спортуват са много. На първо място спортът се отразява пряко на здравословното състояние, дава тонус, издръжливост, възпитава упоритост и силна воля. От друга страна, подобрява самочувствието и намалява стреса. Последното е много важно за нас, защото бихме искали да имаме позитивни служители в магазините си, които с усмивка да посрещат клиентите ни, както и удовлетворени и продуктивни колеги в Логистика и Централен офис. CoolFit се оказа перфектен в грижата, както и за здравето на служителите ни, така и за по-ниското им ниво на стрес, като смятам, че причината е възможността за използване на повече от една услуга при едно посещение – нашите служителите могат да комбинират здраве и релакс само с едно посещение и използване на техния CoolFit абонамент.
Всеки служител на BILLA, който притежава дигиталната карта може да посещава най-добрите спортни центрове в София и Пловдив, при този богат избор служителите от коя спортна дейност се възползват най-често?
- Нямаме информация какви дейности ползват служителите ни конкретно, но предвид, че част от обектите на Coolfit предлагат комплексни активности, предполагам че със сигурност се възползват от свободата да избират най-подходящите за себе си услуги, за да се грижат за здравето и благосъстоянието си.