Facebook планира да разшири ориентираната си към бизнеса социална мрежа Facebook at Work , като добави към нея стотици нови компании. Facebook at Work практически е идентична с познатата мрежа Facebook, но е създадена за общуване между колеги и се тества от януари тази година.
По думите на Джулиен Кодорниу, мениджър на Facebook at Work, пилотната програма ще завърши скоро и компанията ще пусне условно безплатна версия на мрежата. Очаква се това да стане към края на годината, съобщи Re/code, цитиран от TechNews.
Едно от несъмнените достойнства на Facebook at Work е простотата на използване. Мрежата е отделена от основния акаунт на потребителя и е проектиране с оглед възможното публикуване на конфиденциална информация, която няма да бъде видима в публичния Facebook.
Сред участниците в пилотната програма в момента са голям холандски производител на бира и търговска верига от Латинска Америка.