4 Септември 2014
3330
Снимков материал: pixabay.com
Психолози са доказали, че цвета на опаковката влияе над съзнанието на купувачите. Колкото по-ярка е тя, толкоз по-голяма е вероятността/опасността да протегнете ръка към рафта и да я купите.
На втори план остава въпросът наистина ли даденият продукт е потребен, а още по-назад – наистина ли ви е нужен.
Бразилският фотограф Марко Уголини показва шестте най-често използвани от търговците цветове, както и количеството на полезните и не чак толкова полезни храни.
Редактор: За Жената
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари