Здравни Новини
Снимков материал: pixabay.com
Разкрита е строго пазената тайна на жената, излекувала 20 000 души от рак

През 1988 г. американската лекарка Хулда Кларк стигнала до важно откритие, което определя нова посока в развитието на медицината.
През живота си Хулда Кларк излекувала от рак и други тежки заболявания повече от 20 000 пациенти. Същността на нейната терапия е борбата срещу паразитите. Тази лекарка твърди, че причината за много нелечими заболявания са паразитите. Тя предлага много рецепти, как да се отървем от тези вредни микроорганизми и да се излекуваме от рак и други тежки заболявания.

Доктор Кларк е известен философ, биофизик и автор на много книги за алтернативната медицина . Тя е учила в канадския университет Саскачеван, където завършва медицина, а след това на същото място магистърска степен с особени заслуги в областта на биологията. През 1958 г.

Университета на Минесота й присъдил докторска степен в областта на физиологията.

През 1988 г.

д-р Кларк открила технологията за сканиране на организма за присъствието на патогенни микроорганизми. Това изобретение се нарича Синкрометър (Syncrometer) - апарат, който позволява бързо и точно разпознаване на микроорганизмите и вредните вещества в организма на човека и животните. Синкрометър работи на принципа на припокриване на честотите. Всичко, което се намира в нашата Вселена, има своя честота. С помощта на честотата може да се открие наличието на паразити, вируси и бактерии в организма. С помощта на този уред, д-р Кларк открива, че паразитите са причините за много "нелечими" болести.

През 1993 г. д-р Кларк е издала книгата "Лечение на всички видове рак" (Cure for All Cancers), в която обяснила връзката на рака с паразита Fasciolopsis buski. Този паразит е присъствал във всеки човек, болен от рак. И противно, когато паразитът бил елиминиран, ракът изчезвал. За лечение на своите пациенти Хулда Кларк разработила антипаразитна рецепта, която се състояла от пелин, карамфил и черен орех. Препаратът разрешава ппречистване на повече от 100 вида паразити.

Комбинацията от пелин карамфил и черен орех разрешава да се унищожат, не само възрастните паразити, но и техните яйца и ларви. С помощта на антипаразитната програма, д-р Кларк излекувала хиляди хора от рак и други заболявания.

Продължила своя труд и скоро представила нов метод на лечение - "запер" (zapper) - електронен уред, който с помощта на микроструя унищожава паразити, вируси и бактерии в организма на човека.

Още преди Хулда Кларк, много лекари са знаели, че микроорганизмите подават на електричество и имат определен честотен обхват. Това не се отнася само за паразитите, но и на всички видове бактерии, вируси, гъбички и патогенни клетки. Това било доказано в многобройни експерименти, в които лекари с помощни честотите успешно убивали вируси и бактерии.

Въпреки че честотите  действали пагубно за болестотворните организми, не са вредни за здравето на човека. Тази посока в медицината се нарича биорезонантна медицина. Биорезонантната медицина и официално е приета в някои страни, например в Русия, като клон на конвенционалната медицина.

Редактор: Ясен Чаушев