Италианците вече вдигат настроението с ракията на Карнобатските лозя
Рекламата на"Карнобатска Гроздова" счупи рекорда по гледаемост и стана първото видео, което се завърта повторно в ефир по настояване на зрителите. То вече гони по рейтинг някои от най-хитовите бг-сериали, а от кухнята на водещите телевизии издадоха, че всеки втори българин вечер сяда пред екрана за да разбере как падналият акумулатор вдига настроението и защо е традиционно мъж да не откаже на жена.
Провокативният клип стана абсолютен „Номер едно“ по коментари във Facebook, като дори задмина „Под прикритие“, а над 80 процента от зрителите заявиха, че одобряват нестандартния му сюжет, сочи скорошно проучване.
Каква е рецептата за създаване на толкова успешна реклама разказа култовият рекламист Генчо Генчев, който временно прекъсна снимките на „Столичани в повече“ и „Шменти Капели“, за да се посвети изцяло на "Карнобатска гроздова". Той издаде, че се е вдъхновил за сюжета от сексапилната Ева Кикерезова, която е страстна почитателка на "Карнобатска" и майсторски миксира старите български традиции с вкуса си към модерния и динамичен градски живот. Според актуалната клюка из хайлайфа, тя без угризение се наслаждава на гроздовата напитка в стилната обстановка на най-актуалните заведения. Въздействащата комбинация от сексапила на Ева, силата на "Карнобатска" и луксозната атмосфера в ресторантите карала претендентите за сърцето й да изпълняват всяко нейно желание, шушукат столични клюкари.
Така се родила крилатата фраза: "Традиционно е мъж да не откаже на жена". Взривоопасният микс завъртял главата и на екранния й партньор - италианския топмодел Андреа ди Бенни. По думите на Генчо Генчев, звездата от Апенините е живото доказателство, че пивката ракия на Карнобатските лозя отлично подхожда на италианския темперамент и определено вече е част от богатия арсенал за съблазняване на тамошните мачовци. Не случайно по примера на известния си съгражданин, италианците масово зарязаха грапата и вече твърдо вдигат настроението с "Карнобатска".
Рекордната гледаемост и нестихващ интерес доказват, че талантливият сценарист отново е уцелил в десетката. Култовата фраза "Вдигай!....Помислих, че краката, а той имал предвид капака" вече четвърти месец буни духовете във форуми и социални мрежи. Но Генчо е доволен, че е разбил поредното клише за ролята на жената. Провокативното му видео показва, че нежният пол има пълното основание смело да посегне на считаната до скоро за мъжка напитка и без угризения да се наслаждава на силата и вкуса й. Не случайно репликата регистрира хиляди споделяния в социалните мрежи и успешно конкурира дори знаменитите статуси от "Секса и града", доволен е сценаристът, който се закани да изпрати най-гледания български клип на кинофестивала в Кан.