Новият български сериал " Дървото на живота ", който стартира на 3 март по TV7, впечатлява с мащаби и хъс. В бившите спортни халета на стадион "Академик" в столицата върху площ на около 2000 квадратни метра се издигат внушителни екстериори и елегантни интериори.
Той реконструира части от улици на Видин от началото на миналия век. Най-атрактивна безспорно е една от вратите на Баба Вида, която се използва като фон за повечето сцени. През нея се влиза в импровизираната чаршия, която майсторите на Паоло са редили истински павета едно по едно. Там е още кметството, няколко магазина, по чиито витрини са наредени сервизи от Англия и Франция, ресторант, фотоателие "Идеаль", "Модень кроячь". Пазарът от сковани маси е срещу огромната Българска ефектна банка.
Фамилия Вълчеви, главните герои в сагата, са собственици на ресторант, който е сърцето на града. "Той е много мъжко място, където се говори за лов, политика и жени", обяснява Паоло. В кръчмата всички мебели са автентични от епохата, включително оригинални литографии, сред които има и на Георги Раковски.
Къщата на Вълчеви се издига на площ от 500 квадрата - четири спални, баня, огромна дневна, мазе, кухня. Всички те са пълни с автентични предмети с антикварна стойност, повечето от които са от XVIII и XIX век. Повечето са от забележителната частна колекция на Паоло, други са взети под наем, а трети - купени от Италия, Франция, Англия, Русия, Румъния и, разбира се, България, пише в. "Стандарт".
В дневната Паоло е наредил пиано от Франция, картини от Венеция, китайски вази, керамични руски бутилки. "Избрал съм по-представителни мебели. Съчетанието на предметите показва връзката на България с Европа и Русия", обяснява Паоло. Спалнята е уютна, в нея по сценарий се разполагат Йоско Сърчаджиев и Мария Каварджикова. Масонската библиотека е със символна дърворезба - в нея Вълчев събира книгите си от XIX в.
Леглото също е автентично, но по-младо от масонския скрин. Коприненият диван за 6000 евро е особено аристократичен. Изработен в края на XVIII в. в Италия, той е съобразен с огромните рокли на дамите от това време, които сядат в средата му. А от двете страни има места за двама кавалери. За да няма нецеломъдрени опити за докосване, са разделени с лакатници.