Пропагандата на здравословния начин на живот и стройното тяло с всеки изминал ден набира все по-големи обороти. Само че не на всеки е съдено да има параметри 90–60–90.
В Aerie спряха да използват фотошоп и започнаха да канят на презентациите на колекциите си манекенки с пищни размери. И продажбите на фирмата започват да растат скорострелно.
Главната цел на марката е да донесе до хората простата мисъл, че красотата не е във фотошопа, а вътре във всяка жена. Няма нищо странно в това, че ако вътрешно се чувстваш на 100%, то и околните ще те възприемат така.
„Ние не отстраняваме индивидуалността на рекламните снимки – ако по тялото има татуировки, белези, гънки, никога не ги обработваме. Време е да станем реалисти и за гледаме реално на света”, обясняват от Aerie във Фейсбук.
Вероятно някои сега с пяна на уста, че доказват, че преди да се снима по бански тази девойка е трябвало да свали някое кило. Но, пък има много други, които харесват точно такива сочните дами. Изводът, е че всяка жена трябва да обича себе си такава, каквато е.