Американският режисьор Франсис Форд Копола се срещна отново след около 40 г. с пишещата си машина, на която е работил върху "Апокалипсис сега". Той оставил машината в стаята си в токийския хотел Тамагава ин, но собственикът Мияко Янагия я запазил.
Във вторник в Токио Копола получи нея и част от филмова лента, за която се твърди, че е част от суровия материал от легендарния филм за войната във Виетнам. Янагия Копола пристигна в Токио за получаването на престижната награда Премиъм импириъл. В хотел Окура, където е отседнал, домакините му организираха изненада. Докато журналистите го разпитваха спомня ли си двуседмичния си престой през 70-те години на миналия век в японската столица и работата си върху "Апокалипсис сега", облеченият в уникално кимоно Янагия се появи и връчи на Копола пишещата му машина, която е пазил близо 4 десетилетия. Режисьорът прие с признателност отрязъка от филмовата лента, а пишещата машина върна на гордия собственик на хотела, след като остави автограф върху нея, с думите: "Запазете ми я, ще се върна по някое време пак в старата си стая да поработя". Раждането на "Апокалипсис сега" е било извънредно трудно: "Бях в дълбока депресия, финансово бях катастрофирал. Пристигнах в Япония с надеждата да се опитам да мисля. И да пиша", припомни си вчера Копола. Взел обикновена стая на първия етаж в Тамагава ин. Преди да си замине, наел временно кухнята на хотела и сготвил италианска храна за 25-та души, които познавал в Токио. Японската столица и хотелите в нея са изключение в съвременния свят – гостите, забравили нещо свое в стаите си, могат да си го получат след години. Изгубените вещи биват предавани в полицията, която се грижи те да стигнат отново при собствениците си. Копола ще е един от петимата, удостоени тази година с наградата Премиъм импириъл.
Редактор: Ива Христова
Новини
Новини
Мода
Мода
Звезди
Звезди
Начин на живот
Начин на живот
Диети
Диети
Красота
Красота
още
Любов
Любов
Здраве
Здраве
Родители
Родители
Коментари