„Съществата са готови да ни отправят сигнал“: живият Нострадамус обяви датата на срещата с извънземни

Хороскоп и Нумерология
Източник: За Жената
Снимков материал: unian.net

Гадателят от Бразилия, известен с предсказанията си, направи още едно голямо предсказание - той твърди, че през следващите няколко години човечеството ще открие други разумни същества. Разберете какво означават тези прогнози.

Какво казва живият Нострадамус - пророчества за бъдещето

Атос Саломе, 37-годишен жител на Бразилия, нарича себе си живия Нострадамус , тъй като прави много предсказания за бъдещето, повечето от които се сбъдват.

Например, той предвиди смъртта на кралицата, закупуването на Twitter от Илон Мъск и скорошната победа на Испания на Евро 2024. Така предсказанията на Нострадамус от Бразилия казват, че до 2028 г. хората ще се срещнат с извънземни - според самия Саломе учените вече потвърждават тази възможност.

Миналия месец 37-годишният мъж от Бразилия каза, че "правителствата и религиозните организации ще трябва да се изправят пред морални съображения" относно откриването на извънземни форми на живот между 2026 и 2028 г.

Сега Атос каза пред Daily Star: „2028 година ще отбележи признанието на хората, че сред тях има обитатели на други планети. В съвременния свят научните изследвания са доказали, че тези прогнози може да са верни в по-голяма степен, отколкото мнозина биха могли да си представят."

По-рано гадателят съобщи, че НАСА и Европейската космическа агенция ESA ще открият живот в дълбините на морето на луната на Юпитер Европа. Не само това, но това ще се случи между 2026 и 2028 г. и организмите ще бъдат „много по-биологично сложни“ от всичко, което познаваме за Земята.

Атос също каза: „Тези организми притежават набор от органели, които регулират напълно нови биологични процеси. Тези форми на живот трябва да предизвикат правителствата и религиозните институции да преразгледат своите концепции за живота и човешкото съществуване във Вселената. Тези открития и последващи разработки ще бъдат използвани за организиране на международни симпозиуми като средство за обучение на обществеността и насърчаване на глобален отговор."

Гадателят обаче предупреждава, че хората може да не знаят какво да правят с осъзнаването, че ние не сме единственият живот в галактиката. Възможността за съществуване на извънземен живот и специални биохимични процеси може да има революционно въздействие върху областта на науката, както и да провокира остри размисли за съществуването и важността на живота.

Редактор: Петя Иванова