„Цинизмът й няма граници“: как Меган Маркъл използва болестта на Кейт Мидълтън в своя полза

вход през zajenata.bg
За Жената
Звезди
„Цинизмът й няма граници“: как Меган Маркъл използва болестта на Кейт Мидълтън в своя полза
14135
Снимков материал: pixabay.com
„Цинизмът й няма граници“: как Меган Маркъл използва болестта на Кейт Мидълтън в своя полза

На 22 март целият свят научи, че Кейт Мидълтън има рак, а само няколко дни по-късно стана известно, че на 15 март Меган Маркъл е регистрирала марката си в социалните мрежи, наречена American Riviera Orchard. Стартирането на марката е насрочено да съвпадне с пускането на нов сериал на Netflix, в който калифорнийската принцеса ще рекламира собствените си продукти.

Според запознати на хоризонта се задава сделка с издателство и личен блог.

Съобщава се, че новият проект на херцогинята на Съсекс се разработва повече от година и асортиментът му прилича на комбинация от Zara Home (аксесоари и стоки за дома) + готварски артикули на Ikea. Така една от основните продуктови области ще бъде продажбата на конфитюри, сосове, консерви и масла за готвене.

лого Маркъл

Лого на страницата на новата марка на Меган Маркъл American Riviera Orchard

снимка

социална мрежа

Феновете на кралското семейство са сигурни, че Меган лансира марката сега, в пика на интереса към британското кралско семейство, с причина. Потребителите на мрежата са объркани от факта, че промоцията все още е недоизпипана и груба и има твърде малко информация за продуктите на марката.

„Чувстваме, че марката все още се създава „в движение“. Няма снимки на готови продукти, ястия или буркани със сладко. Този цинизъм няма граници, тя използва новината за болестта на Кейт в своя полза“, пишат интернет потребители.

Според по-подробен анализ на регистрираната търговска марка American Riviera ще продава също козметика, парфюми, офис консумативи, тапети, оборудване за йога и градински инструменти.

Списъкът включва още: немедицински продукти за грижа за кожата, гелове и соли за вана и душ за немедицински цели, немедицински продукти за коса, сапун за баня, както и лосиони за тяло, козметика, масла за тяло, ароматни масла, аромати за стая , тамян и дори бижута, между другото.

Меган Маркъл блог

снимка

The Tig (блогът на Меган Маркъл)

Вътрешен човек, близък до семейството на принц Хари и Меган Маркъл, каза пред британския Harper's Bazaar, че марката на Меган ще бъде "нещо по-достъпно" от луксозната уелнес платформа Goop на Гуинет Полтроу. „Нещо, което се корени в нейната любов към естетиката, готвенето, гостоприемството, хедонизма и семейството“, отбелязва източникът.

Да припомним, че преди брака си Меган активно водеше блога The Tig, в който пишеше за добра храна, мода, красота и пътешествия. Експерти предполагат, че херцогинята възнамерява да спечели сериозни суми - явно не й стигат парите, които принц Хари остави като наследство от майка си.

Редактор: Петя Иванова
Новини
Мода
Звезди
Начин на живот
Диети
Красота
още
Любов
Здраве
Родители
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft