16 Януари 2013
12609
Служителят е ненадежден
Служителят не признава грешките си
Служителят клюкарства
Служителят, който никога не е доволен
Служителят мрази промени
Служителят мирише
Служителят закъснява
Служителят намесва личния живот по време на работа
Служителят тормози останалите си колеги
Служителят закъснява
Той винаги идва последен сутрин, бави се повече в обедната почивка или си взима често болнични. Работодателят отбелязва подобно несериозно поведение и това е една огромна черна точка за служителя. Шефовете не обичат служителите да дават минимум усилия, те се стремят към максимума. Един човек е продуктивен, когато показва умения и желание за работа във фирмата.
Още от "Позитивно мислене"
Любовни
Любовни
модни
модни
отслабване
отслабване
Съвети за
кожата
Съвети за кожата
Съвети за
косата
Съвети за косата
Фитнес
Фитнес
Коментари