26 Декември 2011
29626
Какво трябва да знае потребителя за опаковката на продукта
Какво трябва да знаем за етикетите а храните
Какво трябва да знаем при храните внос
Какво трябва да знаем за срока на годност на храните
Пазарувайте от регламентирани производители и търговци.
Поддържайте високо ниво на хигиена
Какво да правим кагато потребителят се усъмни в храната
Когато купуваме храна да обърнем внимание за срока на годност
Какво да правим кагато потребителят се усъмни в храната
В случай, че потребителят се усъмни в качеството на храната или установи някаква нередност, трябва да запази касовата бележка и оригиналната опаковка на продукта. С тях той може да подаде сигнал до БАБХ (на телефон 0700 122 99, или на www.babh.government.bg/bg/signal.html) за предприемане на необходимите действия съгласно действащото законодателство. По всеки сигнал, контролните органи на БАБХ извършват своевременна проверка в търговския обект, проверка в обекта, където е произведена храната, а при необходимост се извършват и лабораторни изследвания. На телефон 0700 122 99 можете да подавате Вашите сигнали, свързани с:
Още от "Кулинарни съвети"
Любовни
Любовни
модни
модни
отслабване
отслабване
Съвети за
кожата
Съвети за кожата
Съвети за
косата
Съвети за косата
Фитнес
Фитнес
Коментари