Какво трябва да знаем,когато купуваме храни

вход през zajenata.bg
За Жената
Полезни съвети
Кулинарни съвети
Какво да правим кагато потребителят се усъмни в храната
29617

Какво да правим кагато потребителят се усъмни в храната

В случай, че потребителят се усъмни в качеството на храната или установи някаква нередност, трябва да запази касовата бележка и оригиналната опаковка на продукта. С тях той може да подаде сигнал до БАБХ (на телефон 0700 122 99, или на www.babh.government.bg/bg/signal.html) за предприемане на необходимите действия съгласно действащото законодателство. По всеки сигнал, контролните органи на БАБХ извършват своевременна проверка в търговския обект, проверка в обекта, където е произведена храната, а при необходимост се извършват и лабораторни изследвания. На телефон 0700 122 99 можете да подавате Вашите сигнали, свързани с:

1 2 3 4 5 6
7
8
Още от "Кулинарни съвети"
Любовни
модни
отслабване
Съвети за кожата
Съвети за косата
Фитнес
Коментари
галерии
Прически Маникюр Рокли Грим Обувки Бижута Аксесоари Чанти Звезди
още
Модни тенденции За дома Дизайн Екзотични Пътешествия Татуировки
Design & Development: TaraSoft